Powered By Blogger

28 Nisan 2010 Çarşamba

Kabak Yemeği

Fotoğraf makinamdaki sorundan dolayı resim çekemiyorum bu yüzden hafta sonu yaptığım yemeklerin resimlerini çekemedim:(bunlar dün akşam yaptıklarım ancak hafıza kartında sorun olduğu için ve fotoğraf makinamla sadece 3 resimlik hafıza olduğu için çekemedim çok başarılı resimler ancak lezzetleri konusunda garanti verebiliyorum:)
  • 5-6 adet kabak
  • 1 orta boy soğan
  • 4-5 diş sarmısak
  • 1.5 yemek kaşıgı salça(ben biber salçası kullandım)
  • dereotu
  • tuz
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • 1 bardak sıcak su
  • sıvı yağ(ben birazda sızma zeytinyağ ekledim)
Soğanlar küp küp doğranır sarmısaklar ayıklanır isteğe göre küp doğranmış yada bütün olarak sıvı yağda sotelenir.Kabaklar soyulup küp şeker büyüklüğünde doğranır soğan sarmısağın üzerine eklenir karıştırılır.Sıcak suyla salça karıştırıldıktan sonra kabakların üzerine tuz ve şekerle birlikte eklenir.Dereotuda ilave ettikten sonra kısık ateşte kabaklar pişene kadar bekletilir.

Hiç yorum yok:

 
bağlantılar oynim