Powered By Blogger

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Tavuk Şöleni

Canım kalorisiz ama lezzetli,pratik bir yemek istedi.Tam adı,gerçek adı bumu bilmiyorum-ki büyük ihtimal değildir- ama ben bu lezzeti böle adlandırabildim.Deneyin pişman olmayacaksınız:)
  • 2 adet but(kalçalı)-ben ıkıye böldüm herbirini
  • 4 adet küçük patates
  • 1 adet kırmızı biber
  • 2 adet yeşil biber
  • 1 adet havuç
  • 4 diş sarmısak
  • defne yaprağı,kekik,tane karabiber,tuz
  • 1 yemek kaşığı zeytin yağ
  • üzerini örtecek kadar kaynar su
Parçalanan butlar yıkanır düdüklüye yerleştirilir.Üzerine kabukları soyulan patatesler butun olarak havuç ise iri parçalara bölünerek bütün malzeme listesiyle birlikte eklenir.Kaynar su ilave edilir.Ben klasik düdüklü kullanıyorum düdüğünü indirdikten sonra bir 25 dakika pişmesi yeterli olacaktır.Şimdiden afiyetler olsun:)

Hiç yorum yok:

 
bağlantılar oynim