Powered By Blogger

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Gül Böreği

Birçok bayanda olduğu gibi benimde dondurucumda ansızın gelen misafirler için hazırlanmış pişmemiş böreklerim oluyor.Cumartesi günü bir kısmını çıkardım pişirdim puf puf çok lezzetli oluyor sizlerede tavsiye ediyorum hem çok pratik hemde leziz:)Böreklerimizi hazırlayıp dondurucumuzda bekletiyoruz istediğimiz zamanda çıkarıp üzerine yumurta sürüp 180C fırında pişiriyoruz..
  • 3 adet yufka
  • peynir
  • dereotu yada maydanoz
Sosu İçin
  • 2 bardak süt
  • 1 yumurta
  • sıvı yağ
Benim yufkalarım çok büyük olduğu için dörde böldüm ama ufaksa yufkalar ikiye bölmek yeterli olcaktır.Maydanoz ufak ufak dogranır peynirle karıştırılır.Süt sıvı yağ ve yumurtayla karıştırılarak iyice çırpılır.Yufkaların üzerine önce peynir sonra sütlü karışım eklenir rulo halinde büzerek sarılır.Sonra içe dogru sarılır.

Hiç yorum yok:

 
bağlantılar oynim