Powered By Blogger

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Patates Salatası


Yine koşuşturmacalı ve bir okadar güzel haftasonunun sonrasında buradayım:)İnanılmaz güzel ve özlediğim bir hafta sonu geçirdim dinlendim gezdim ama fotoğraf makinamı yanıma almayı unuttum pazar günü ve fotograf paylaşamıycam bu yüzden:(Yıldız Parkında kahvaltıya gittik eşimle gel görki bence kahvaltı verilen ücrete göre hiç iyi değildi.Malta Köşkü konum olarak süper biyerde inanılmaz iyi hissediyor insan kendini temiz hava bol güneş....Ancak kahvaltı menüsünü ben pek sevmedim börek,poğaça,simit hiç iyi değildi inanılmaz soğuk ve bir okadarda bayattı.Sanırım cumartesiden kalanlardı.Tavsiyem yıldız parkına giderseniz eğer evden ufak tefek bişeyler hazırlamanız ve orada yemeniz bence bölesi daha güzel..Önümüzdeki günlerde eşimle bidaha gidicez bu sefer söz fotograflarıda ekliycem...
Patates salatasını ben nedense sırf patates olarak çok sevmiyorum sanırım biraz kuru geliyor ama bu şekilde olunca daha çok keyf alıyorum yerken sizlerede tavsiye ediyorum:)
  • 4 adet patates
  • 4-5 dal kıvırcık
  • 1 adet domates
  • 1 adet salatalık
  •  yeşil soğan
  • dereotu
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 adet limon
  • zeytin yağ
  • tuz,karabiber
Patateslerin dış yüzeyi güzelce yıkanır bütün olarak tuzlu suda haşlanır.Kabukları soyulur ve soğumaya bırakılır.Bütün yeşillikler yıkanır suları süzüldükten sonra ince ince doğranır.Küp şeker büyüklüğünde doğranmış patateslerde karışıma ilave edilir.Limon suyu,zeytinyağ,tuz ve karabiber iyice karıştırıldıktan sonra salata karışımına ilave edilir,iyice harmanlanır.

Hiç yorum yok:

 
bağlantılar oynim